Viihdeyhtiö Nordic Entertainment Group (NENT Group) on perustanut BEAT Diabetes -säätiön, johon se lahjoittaa vuosittain noin 230 000 euroa. Yhtiö tunnetaan Viaplay ja Viasat -kanavista. Yhtiö julkisti samalla torstaina käynnistävänsä pitkäaikaisen, yhteispohjoismaisen BEAT Diabetes -hankkeen vastatakseen globaaliin diabeteshaasteeseen.

Pääset lukemaan jutun ottamalla palvelun käyttöösi

Jos olet lääkäri, saat palvelun käyttöösi maksutta. Jos et ole lääkäri, voit kokeilla palveluamme maksutta 2 viikon ajan.

Ota palvelu käyttöösi tästä, täysin maksutta. Edun arvo on 91 euroa.
Tutustu palveluun maksutta 2 viikon ajan. Kokeilutilaus päättyy automaattisesti etkä sitoudu mihinkään.

Onko sinulla jo tunnukset palveluun?

Kirjaudu sisään