Kaikki haluavat muutosta. Kukaan ei kuitenkaan halua muuttua. Klassinen muutosjohtamisen ristiriita. Vaaditaan uudistumista ja parempia palveluja, ja samaan aikaan mikään ei saisi muuttua. Uudistuminen ei ole aina helppoa, ja mediaan ja someen päädytään helposti yksittäisten huonojen asiakas- tai henkilöstökokemusten kanssa, vaikka valtaosa asiakkaista ja työntekijöistä olisikin tyytyväisiä.

Pääset lukemaan jutun ottamalla palvelun käyttöösi

Jos olet lääkäri, saat palvelun käyttöösi maksutta. Jos et ole lääkäri, voit kokeilla palveluamme maksutta 2 viikon ajan.

Ota palvelu käyttöösi tästä, täysin maksutta. Edun arvo on 91 euroa.
Tutustu palveluun maksutta 2 viikon ajan. Kokeilutilaus päättyy automaattisesti etkä sitoudu mihinkään.

Onko sinulla jo tunnukset palveluun?

Kirjaudu sisään