Pihlajalinnan asiakaspalvelu on torstaista 20. toukokuuta lähtien avoinna ympäri vuorokauden.

– Laajennuksen ansiosta asiantuntijamme voivat tarjota ohjausta ja neuvontaa yöaikaan alkaneissa vaivoissa, jotta asiakkaamme voivat odottaa aamua rauhallisin mielin, Pihlajalinnan Contact Centerin palvelujohtaja Sanna Sarvijärvi sanoo tiedotteessa.

Lue myös:

Pihlajalinnalla on erilliset palvelunumerot yksityisasiakkaille (010 312 010) ja työterveyshuollon asiakkaille (010 312 011). Hoitajapuhelinpalvelut ovat maksullisia. Asiakkaat voivat hakea puhelimitse apua hintaan 8,4 senttiä minuutilta.

Yöaikaan asiakaspalvelussa on tarjolla sama palvelu kuin päivälläkin. Puhelussa kartoitetaan asiakkaan tilanne ja hänet ohjataan eteenpäin oikealle hoitopolulle.

Vaikka puhelu tulisi yöllä, ajanvaraus Pihlajalinnan asiantuntijoille etä- tai kivijalkapalveluihin voidaan hoitaa heti aamuksi. Ainoastaan joidenkin erityisempien palvelujen varaaminen jätetään seuraavalle päivälle.

– On kiinnostavaa nähdä, millaisissa huolissa ja asioissa asiakkaamme ottavat meihin yhteyttä yöaikaan, Sarvijärvi sanoo.

Pihlajalinna-terveyssovelluksen etävastaanotto on öisin suljettu, mutta yksityisasiakkaat voivat tehdä sovelluksen asiakaspalveluchatissa ajanvarauksia. Työterveysasiakkaiden hoitajachat on jatkossa käytössä kaikilla Pihlajalinnan työterveysasiakkailla, ja palvelu on auki niin ikään vuorokauden ympäri.