Me Husin erikoislääkärit haluaisimme hoitaa potilasta, ei Apottia. Apotti on nyt ollut käytössä Hus-sairaalasta riippuen 1,5–2,5 vuotta. Yhtään asiakastyytyväisyyskyselyä ei ole kuitenkaan Husissa tehty, vaikka sellaista on luvattu. Lääkärilehden kyselyssä Apotti sai kouluarvosanaksi 5,2 eli huonoimman mahdollisen ja siitäkin kyselystä on jo noin vuosi. Eikö Apotti halua tietää, miten lääkärit kokevat tärkeimmän työkalunsa eli potilastietojärjestelmän Apotin?

Lääkäri, lataa maksuton Mediuutiset sovellus!Tunnistautumalla lääkäriksi, pääset lukemaan artikkelin veloituksetta samoilla tunnuksilla niin sivustolla kuin uudessa sovelluksessakin!Lue kattavat ohjeet sovelluksen käyttöön.Onko sinulla jo tunnukset palveluun?Kirjaudu sisään